♥ عشـᓆ و פֿـنـבهـ ヅ

♥ عشـᓆ و פֿـنـבهـ ヅ

لبتون پر از خنده و قلبتون پر از عشق:)
♥ عشـᓆ و פֿـنـבهـ ヅ

♥ عشـᓆ و פֿـنـבهـ ヅ

لبتون پر از خنده و قلبتون پر از عشق:)

مزاحم

یکی به گوشیم پیام داده: سلام عشقم!خوبی؟منم محمد؟!

منم جواب ندادم. دوباره پیام داده:ببخشید اشتباه شد!

منم نوشتم:وقتی شمارشو  هنوز درست نمینویسی و حفظ نیستی،حرف از عشق و عاشقی نزن...!!

من D:

محمد :\

عشقش :|

مهربانی

مهربانی یعنی...

شاخه ای از گل احساس کسی کم نشود

بلکه افزون گردد،چندصد شاخه به آن!

و بدون منت 

بدهیم هدیه به آنها که در خلوتشان

ناممان بر لب و یاد ما در دل دارند!

شب قدره...قدرشو بدونیم

خداوندا...

نمی دانم چه میخواهم

مرا هرطور که میخواهی بمیران

و اگر خواهی مرا خوشبخت سازی

من به هر چیزی که دادی راضی ام یا رب!!!

الها..بارالها!!!

من گنهکارم

خطاکارم و شرمنده

سیاهی گنه،بر روی لوح قلب من

خیلی عمیق و ژرف نقش بسته

خدایا من به درگاه تو روی آرم

مرا از آز و آسیب گناهانم نگه دارم

تنهایی :))

یه جا دیدم نوشته

این روزها برای تنها شدن،


کافیست صــــــــــــــــادق باشی





حالا به نظرم اگه باقر هم باشی جواب میده..نمیده؟!!