♥ عشـᓆ و פֿـنـבهـ ヅ

♥ عشـᓆ و פֿـنـבهـ ヅ

لبتون پر از خنده و قلبتون پر از عشق:)
♥ عشـᓆ و פֿـنـבهـ ヅ

♥ عشـᓆ و פֿـنـבهـ ヅ

لبتون پر از خنده و قلبتون پر از عشق:)

تنها جایی که میتونم حرف دلمو بنویسم و خالی شم همین جاست..

شاید دلیلش این باشه که دیگه کمتر کسی میاد به وبلاگ ها سربزنه توی دوره ای که همه چی توی اینستا و یوتیوب خلاصه شده... 

نمیدونم چرا شانس باهام یار نیس.. من آدم خیلی صبوریم.. اونقدری که برای رسیدن به خواسته ام چندسالله صبر کردم اما هرچی میشه دارم ازش دور میشم.. خیلی دوس داشتم متناسب با رشته ی تحصیلیم مشغول به کار شم اما انگار نمیشه.. انگار قسمت من اصن نیس..

دیگه بیخیالش شدم.. تموم اون سختیایی که توی این راه کشیدم‌ اومد جلوی چشمام اشک شد و همه باهم از چشمم افتاد ... 

به نظرتون ادامه تحصیل خوبه یا فقط وقت تلف کردنه؟

دودلم.. نمیدونم چیکارکنم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.